Falkoner-alle' En god biks?
Fra : THF

Dato : 19-07-01 12:37

Hej

Er der nogle der kan anbefale en god edb biks ved dette
område, eller kan postordre i dette tilfælde være lige så godt.

Jeg skal bruge.....
TB 1200mhz 266+ mobo ?+køler og ram.

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : peet_dk

Dato : 19-07-01 13:18

købe det over nettet der er tit meget at spare. www.edbpriser.dk

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : JK

Dato : 19-07-01 13:38

> [...]
> Er der nogle der kan anbefale en god edb biks ved dette
> område, eller kan postordre i dette tilfælde være lige så godt.

www.multimediaworld.dk

/JK

Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-07-01 15:16

>www.multimediaworld.dk

ENIG !

Man skal ikke forvente god kundeservice hos Multimedia world, da der
er ansat for få sælgere til at ekspedere alle - så regn med ventetid
på op til 15 min., når du handler der.

Til gengæld holder de gode webpriser på næsten alt - garantien er i
orden, produkterne er i orden og deres salgsprincipper er fair og fine
- men man kan ikke få det hele på én gang.
Og de sparer altså på personalet, men det er OK, når prisen er lav og
produkterne i top.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Lars Christian Olsen

Dato : 19-07-01 16:45

Vær opmærksom på, at priserne på deres hjemmeside (Multimediaworld) ikke er
de samme som i butikken, men du kan bestille varerne over nettet og så selv
afhente dem, stadig med prisbesparelsen. Har gjort dette ved køb af ny skærm
og digitalkamera
Mvh

Fra : THF

Dato : 19-07-01 17:42

Ok takker, jeg har også handlet hos mmw før, de er ok, men pga.dette
jeg paster her, har jeg overvejet at få butikken til at påsættekøler.

PRODUCENT: AMD
MODEL: Thunderbird (Husk køler)
SOKKELTYPE: Sokkel 462 (Sokkel A)
FSB-HASTIGHED: 200 Mhz
ONBOARD CACHE: 256 KB
LAGERSTATUS:
GARANTI: 12 Mdr.
SERVICE: Garanti formidles af shg.dk
Kontakt 87342205 eller teknikken@shg.dk
ANBEFALET KØLER: Thermal Take Volcano II eller Global Win WBK38

SPECIELT: shg.dk anbefaler at der bruges kølepasta, dog meget begrænset.
Ved fysisk beskadelse, f.eks. efter forkert montering af køler eller
lign., vil garantien frafalde.
shg.dk anbefaler også en Cobbershim DTS-400 som beskyttelseplade til
dække over CPU-kernen, for at undgå beskadelse af denne.
"Lånt og pastet fra shg."

Skal der pasta på begge sider af kobberpladen?
Er det så svært at påsætte en køler på en AMD.
Skal man tage deres advarsel så seriøst.
Sidst hvad er jeres kommentar til deres valg ag kølere?

Tia

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ryne

Dato : 20-07-01 10:16

> Skal der pasta på begge sider af kobberpladen?

Nej der skal faktisk overhovedt ikke køle-pasta på din cobbershime....den er
ikke i direkte kontakt med cpu-kernen, (se på studiedata.dk hvordan den ser
ud) det er bare en slags mellemlæg´s plade mellem cpu og køler,, men køleren
sidder stadig på cpu-kernen.....

jeg har selv købt sådan en fætter fra shg.dk, og jeg tror nok at det er
fornuftigt med alle de kølere jeg har set i min tid......

> Er det så svært at påsætte en køler på en AMD.

Ikke svære end andre, det kommer fuldstændig an på hvilken køler der er

> Skal man tage deres advarsel så seriøst.

Jow, og hvis du har ti tommelfingre, så få en kammerat til at sætte det
på.....

> Sidst hvad er jeres kommentar til deres valg ag kølere?

at det nærmest er umuligt at finde en køler, der BÅDE er effektiv og
støjsvag