Esajas
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 02-06-08 12:35

Jeg citerer:
Kære Arkivalieronline-bruger

De første kirkebøger for Esajas sogn går fra 1903 til 1933 og vil således
komme med i næste omgang af offentliggørelser.

Med venlig hilsen

Arkivalieronline

Hilsen Flemming Svendsen

Fra : Lotte Brændegaard Hv~

Dato : 02-06-08 21:37

Hej Flemming

Og jeg som troede at Esajas var en apostel ...

Hvor i alverden ligger Esajas 'sogn' ?

Mvh
Lotte

---------------

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 03-06-08 05:02

"Lotte Brændegaard Hvid (slet 9PQ3H)" <lotte@9PQ3Hvirgo-fyn.dk> skrev i en
meddelelse news:12124394060.632390975534278@dtext.news.tele.dk...
> Hej Flemming
>
> Og jeg som troede at Esajas var en apostel ...
>
> Hvor i alverden ligger Esajas 'sogn' ?
>
> Mvh
> Lotte
-----------------------
Du kender den helt sikkert: Nå du står på østerport Station ser du de
karateristiske tårne.
http://www.esajaskirke.dk/
Flemming

Fra : baskholm

Dato : 03-06-08 03:14

On 2 Jun., 21:37, Lotte Brændegaard Hvid <lo...@9PQ3Hvirgo-fyn.dk>
(slet 9PQ3H) wrote:
> Hej Flemming
>
> Og jeg som troede at Esajas var en apostel ...
>

> Mvh
> Lotte

Sig mig lige en gang - hvor og hvornår her du gået i skole, Kære
Lotte?

Esajas er en (egl. to) af de fire store profeter!

Venligst Børge (der er i besiddelse ad den næstbedste teologiske
uddannelse der kan skaffes her i landet)

Fra : Lotte Brændegaard Hv~

Dato : 03-06-08 11:06

Undskyld Børge

Det var en 'trykfejl', det skal ikke ske mere

Venligst
Lotte