n95 og opklad ?
Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 01-06-08 17:08

Jeg har en person der ringer 5-6 gange i døgnet om alt muligt lort. Givet
vedkommende besked på at holde op, med NUL resultat.

Kan man i N95 gør et eller andet så vedkommendes nummer ikke modtages ?

Man kan gøre et eller andet i SMS men det hjælper ikke på opkaldet.

Fra : Anders

Dato : 01-06-08 17:46

Find ud af hvem hans udbyder er, så kontakt dem ?

Fra : Christen Fihl

Dato : 01-06-08 19:43

Giv ham en speciel ringetone (nummerbestemt).
Den lydløse må være god her

Christen

Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 01-06-08 20:47

"Christen Fihl" <look_at_HSPascal.fihl.net@nospam.plz> skrev i meddelelsen
> Giv ham en speciel ringetone (nummerbestemt).
> Den lydløse må være god her

ups. god ide ! det vil jeg prøve

Fra : Snakee

Dato : 05-06-08 00:47

Kasper Brent Baldersen skrev:

> Kan man i N95 gør et eller andet så vedkommendes nummer ikke modtages ?

Køb og hent programmet blacklist til telefonen. Smid hans nummer på
sortlisten og aktiver listen, så er det bal forbi.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare