Vægten af Sailor RT2048?
Fra : sailor99

Dato : 01-06-08 19:44

Ohøj!

Jeg har solgt min gode RT 2048 til en nordmand - og jeg tror for billigt,
men en aftale er en aftale.

Radioen skal sendes, og den er på båden 60 km hjemmefra. Da jeg ikke kommer
på båden før kommende weekend, og den gode nordmand gerne vil have en pris
på forsendelsen, håber jeg, at én blandt jer læsere kan hjælpe med en
vægtangivelse, så jeg sparer 120km´s brændstofforbrug i disse tider.

På forhånd stor TAK for hjælpen!

Mvh
Georg

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 20:30

http://www.polaris-as.dk/files/pdf/brochuerer_2007/sailor/sailor_rt2048_vhf.pdf
3.1 kg
mvh Niels

Fra : sailor99

Dato : 01-06-08 20:47

"Niels" <....> skrev i en meddelelse
> http://www.polaris-as.dk/files/pdf/brochuerer_2007/sailor/sailor_rt2048_vhf.pdf
> 3.1 kg
> mvh Niels

Tak, Niels! Jeg havde googlet, men den havde jeg ikke fundet. - Hvis du var
i nærheden, ville jeg give en kold øl, nu må du desværre nøjes med tanken og
takken!
Mvh
Georg