Re: Løse skydere i Hjemmeværnet.
Fra : Sverre Stokke

Dato : 01-06-08 17:11

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> writes:

>"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

>Er det en bevidst provokation fra din side, at du nu opretter tråd nr. 5,
>Sverre?
>Jeg er også "irriteret". Prøv at tælle dine mellemrum. De er lissom en
>del
>af teksten.

På æresord NEJ. Hvis der er noget galt herfra, beder jeg om undskyldnig.
Så er det et teknisk problem, jeg ikke er Herre over. Mellemrummene er set
herfra som de skal være.
Gjorde det samme sig gældende i tråden om Speedbådsregler?

Hilsen Sverre.

Fra : TOSB

Dato : 01-06-08 18:05

Sverre Stokke wrote:

> [...]
> Mellemrummene er set herfra som de skal være.
> Gjorde det samme sig gældende i tråden om Speedbådsregler?

Hej Sverre

Et eller andet er der jo galt.
Kunne du afsløre, hvilket program, du anvender til at læse nyhedsgrupper.
Tilsyneladende havner dine svar som en ny tråd ret så ofte.

Jeg bruger Outlook Express, som heller ikke er fuldkommen (mest i forhold
til net-betjente, som heldigvis ikke huserer ret meget her i gruppen).
I Outlook Express har jeg valget imellem at svare direkte til en skribent
(som så får en mail privat, men det er vist ikke særligt velsest) eller at
"reply group", så når jeg besvarer noget i en tråd, så er det den funktion,
jeg anvender.
Modsat hvis jeg selv vil starte en ny tråd, hvilket i øvrigt kan være nok så
praktisk, hvis emnet fortjener en særskilt debat - så bruger jeg "New Post".

De danske betegnelser er henholdsvis "Besvar gruppe" og "Ny post".

I tilknytning til Outlook Express har jeg hentet et lille program på nettet:
Outlook Express QuoteFix, som gør, at mine svar i tråden automatisk kommer
til at ligge EFTER det, der tidligere er skrevet. Samtidigt gør QuoteFix
(gratis) det, at feks. bliver vist som en rigtig smiley. LOL bliver vist
som en smiley, der ruller frem og tilbage i lighed med andre lignende
"koder" som feks. der giver en smiley, der kniber det en øje sammen.

Mvh
Torben

Fra : SvenP

Dato : 02-06-08 21:24

> [...]
> herfra som de skal være.
> Gjorde det samme sig gældende i tråden om Speedbådsregler?

Når jeg læser din emnelinie, er der indsat ekstra mellemrum mellem "løse" og
"skydere". Det kan være grunden.

Mvh. Sven