Dåb af ny gammel båd!
Fra : Claus Rose

Dato : 29-05-08 22:14

Hej ng.
Er der nogle traditioner/ritualer i forbindelse med dåb af ny gammel
båd?
Mvh Claus

Fra : TOSB

Dato : 29-05-08 22:22

"Claus Rose" <rose@oncable.dk> wrote in message
> Hej ng.
> Er der nogle traditioner/ritualer i forbindelse med dåb af ny gammel
> båd?
> Mvh Claus

Hej Claus

Det er godt nok et spørgsmål, om du tror eller har en fornemmelse af, at der
måske er noget om det ene og andet.

Jeg har selv omdøbt to både på nuværende tidspunkt.
Turde faktisk ikke at undlade at følge denne vejledning - med det på sinde,
at det jo ikke kan skade nogen.
Jeg ville bare ikke have nogen til at høre eller overvære seancen, hvilket
lykkedes.
Der står jo ikke noget om, at man skal råbe højt og tydeligt - eller om man
bare kan mumle lidt for sig selv

klik her: http://www.nk-s.dk/default.asp?id=139&mnu=139

Torben

Fra : Rose

Dato : 30-05-08 16:56

Hej Torben.
Mange tak for linket, det vil jeg bruge.
Vi er to i vores lille havn der skal døbe samtidigt, så det kunne måske
blive til en lille fest!
God weekend.
Mvh Claus