FF bookmark sync
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 01-06-08 20:49

Hej!

Som subj siger søger jeg et plugin til FF der kan synce en række
bookmarks. Dette i sig selv er intet problem og der findes et hav af
plugins.
Jeg har dog det specifikke krav, at jeg vil kunne vælge kun at synce en
enkelte mappe +evt understruktur -og ikke ikke alle mapper.
Jeg har blandt andet leget rundt med Foxmarks, men der er det primært
alt eller intet.

Grunden til mit ønske (hvis det skulle interesse nogen) er, at jeg på
mit arbejde, gerne ville kunne dele arbejdsrelaterede links og lign med
kolleger. Vi ønsker dog ikke at private bookmarks kommer med, derfor er
det vigtigt at man kan nøjes med at gøre det på enkelte mapper.

Jeg ønsker derudover ikke at cookies og lign pjat kommer med, det skal
bare være de rene links i en mappe som alle kan sync'e med.

Nogen bud?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Carl Drud

Dato : 01-06-08 21:07

Bjarke Ravn-Jonsen <bjarke@mandril.invalid> writes:

> [...]
> med kolleger. Vi ønsker dog ikke at private bookmarks kommer med,
> derfor er det vigtigt at man kan nøjes med at gøre det på enkelte

Foxmarks har noget noget på vej. Man kan få fat i en beta her:

http://blog.foxmarks.com/?p=131

--
Carl