Program til at køre nyhedsserver i Linux
Fra : Michael Guldhammer

Dato : 31-05-08 12:44

Hej NG.

Jeg søger et program til at køre en nyhedsserver i Linux (Debian)??
har i nogle forslag??

Mvh
Guldhammer

Fra : Michael Zedeler

Dato : 31-05-08 13:04

Michael Guldhammer wrote:
> Jeg søger et program til at køre en nyhedsserver i Linux (Debian)??
> har i nogle forslag??

ISC INN.

Mvh. Michael.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 31-05-08 13:08

On Sat, 31 May 2008 13:44:00 +0200, Michael wrote:

> Jeg søger et program til at køre en nyhedsserver i Linux (Debian)??
> har i nogle forslag??

INN2 (pakken hedder 'inn2' i Debian) fungerer fint for mig.

Konfigurationen kan føles lidt overvældende i starten, men efter et
stykke tid vænner man sig til det, synes jeg.

Mvh.

Adam

--
"Gravity is arbitrary!" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 31-05-08 13:21

Adam Sjøgren skrev:

> INN2 (pakken hedder 'inn2' i Debian) fungerer fint for mig.
>
> Konfigurationen kan føles lidt overvældende i starten, men
> efter et stykke tid vænner man sig til det, synes jeg.

Peter Makholms INN-slides kan måske hjælpe en smule:

· http://hacking.dk/talks/inn/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup