Program til at køre en nyhedsserver i L
Fra : Michael Guldhammer

Dato : 31-05-08 12:36

Hej NG.

Jeg søger et program til at køre en nyhedsserver i Linux (Debian)??
har i nogle forslag??

Mvh
Guldhammer

Fra : Rander

Dato : 31-05-08 13:33

Michael Guldhammer skrev noget i denne stil, den 31-05-2008 13:36:
> Jeg søger et program til at køre en nyhedsserver i Linux (Debian)??
> har i nogle forslag??

Den lidt langhårede, men absolut mest stabile løsning: Inn.

Løsningen der er nemmere at sætte op, men som man skal være lidt mere
over: Leafnode.

I øvrigt hører denne tråd nok mere hjemme i dk.edb.system.unix, så FUT
dertil...

http://bamsepetting.dk

En invasion af hære kan bekæmpes, men ikke en ide, hvis tid er kommet.
(Victor Hugo)

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 31-05-08 13:53

Rander skrev:

> [...]
> over: Leafnode.
>
> I øvrigt hører denne tråd nok mere hjemme i dk.edb.system.unix, så FUT

Hov, havde ikke set at jeg postede i den forkerte gruppe, jeg smutter
over i dk.edb.system.unix.

Tak for svaret.