Nokia M82, hvordan vises billeder på TV ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 30-05-08 15:33

Jeg følger brugsvejledningen, sætter kablet med 3 stik i TV'et og et i
mobilen. Derefter vælger jeg Værktøjer => Indstillinger => Generelt =>
Ekstra udstyr =>TV-udgang og vælger:

Standardprofil = Aktiv profil
TV-skræmstørrelse = Normal
TV-system = PAL

Så går jeg ind i mobilen billedgalleri.

Men der sker intet på mit tv (som er tændt). Det viser stadig almindelige
programmer, og ingen billeder fra min mobil.

Hvad gør jeg galt?

v.h.
Jakob

(ny n82-ejer)

Fra : Jan_lr

Dato : 30-05-08 15:35

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in

> [...]
>
> Men der sker intet på mit tv (som er tændt). Det viser stadig
> almindelige programmer, og ingen billeder fra min mobil.

Hej Jakob.
Du skal vælge AV på TV'et
Hilsen
Jan

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-05-08 16:45

> Du skal vælge AV på TV'et

Det gør jeg så, og så viser den "AV" og skærmen bliver blå. Men stadig vises
mobilens skærmbillede ikke på TV'et. Jeg skal dog sige, at mit tv er ca. 8
år gammelt, men det virker ellers perfekt. Når jeg afspiller HD-recorderens
udsendelser på dette TV, så kommer signalet gennem Scart-stikket, så jeg er
usikker på om jeg har forbundet det rigtigt. Jeg har derfor både prøvet at
sætte mobilens TV-kabler direkte til TV'er og til en indgang i
HD-recorderen. Men intet giver resultat.

Skal man gøre andet end at sætte TV'et på AV?

Eller kræver det et særligt TV? ¨

Eller er der noget andet, som jeg har misforstået?

v.h.
Jakob

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-05-08 17:02

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg så, og så viser den "AV" og skærmen bliver blå. Men stadig
> vises

Jeg skal lige sige, at det er TV-skærmen, som bliver blå, præcis som man
kunne forvente. Men mobilens billede bliver altså ikke vist.¨Det er
problemet.

v.h.
Jakob

Fra : Jan_lr

Dato : 30-05-08 17:02

> [...]
>
> Skal man gøre andet end at sætte TV'et på AV?
>
> Eller kræver det et særligt TV? ¨
>
> Eller er der noget andet, som jeg har misforstået?

Hej Jakob.
Jeg købte et scart-stik der på bagsiden har Rød-Gul-Hvid hun-phone der
passer til den ledning der fulgte med min n82.
Hilsen
Jan