Er Nokia 5610 for ny?
Fra : Henning Sørensen

Dato : 29-05-08 22:05

Jeg har ledt højt og lavt efter en skandinavisk produktkode til 5610 indkøbt
i Singapore.
Men hidtil uden held.

Nu har knægten, der har fået telefonen, så været i byens mobiltelefon
butikker, og der fortæller man, at fordi telefonen er så ny er der ikke
nogen skandinavisk kode at finde endnu.

Kan det virkeligt være rigtigt?
Sidder der slet ingen i DK, der kan en skandinavisk produktkode til denne
telefon?

/Henning.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 30-05-08 10:43

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ledt højt og lavt efter en skandinavisk produktkode til 5610

Hvad er det for nogen koder du skal bruge ?
Telefonen har været i danmark , de sidste 9 måneder !

--
ad

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 30-05-08 18:36

10 sekunders googling :
http://din-tech.blogspot.com/2008/02/nokia-5610-product-code-listing.html

Fra : Henning Sørensen

Dato : 30-05-08 22:33

Jo - den har jeg kigget igennem mange gange, men endnu ikke fundet
skandinavien.

/Henning.