software til dongle?
Fra : Jubii

Dato : 30-05-08 14:42

Jeg har en X-micro usb dongle xbt-dg3x, men kan ikke finde softwaren til
den, så jeg kan installere den på en ny pc.
Har søgt på og forespurgt om softwaren hos X-micro.(de har de nye xbt-dg5x
og 6x)
Nogen der har en link til softwaren for min (gamle) dongle?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-05-08 15:03

"Jubii" <jubii@msn.com> crashed Echelon writing

> [...]
> xbt-dg5x og 6x)
> Nogen der har en link til softwaren for min (gamle) dongle?

Du har ikke søgt godt nok.

www.x-micro.com -> support -> Download -> du vælger XBT-DG3X -> Følger
redirect -> Vælger bluetooth -> Vælger XBT-DG3X og vælger download.

Eller sagt på anden måde
http://www.x-micro.com/downloads/DRV%20-%20XBT-DG4X%20-%204.0.1.2101.zip

--
Bjarke Andersen

Fra : Jubii

Dato : 30-05-08 17:58

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> www.x-micro.com -> support -> Download -> du vælger XBT-DG3X -> Følger
> redirect -> Vælger bluetooth -> Vælger XBT-DG3X og vælger download.

Ok, den installerer ikke driveren fordi den ikke kan genkende producenten.
Men så er det nok tid til en ny. Men ikke x-micro, de er nok for ukendte. Og
nu skal den være vista godkendt.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-05-08 10:21

> Ok, den installerer ikke driveren fordi den ikke kan genkende
> producenten. Men så er det nok tid til en ny. Men ikke x-micro, de er
> nok for ukendte. Og nu skal den være vista godkendt.

Bemærk lige driveren hvis du prøvede at installere den på Vista. For du
skrev intet om hvilket OS det var til.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jubii

Dato : 31-05-08 14:46

> "Jubii" <jubii@msn.com> crashed Echelon writing

> Bemærk lige driveren hvis du prøvede at installere den på Vista. For du
> [...]

Det var til xp, men den er sat lidt til side og har ikke internetadgang, så
nu skal den være til vista, og jeg har kik på en nokia usb dongle der
understøtter vista.(og mobilen)
Xp'en kunne heller ikke installere den driver til xbt-dg3x.