Forskellig lysstyrke i foto og web?
Fra : per f andersen

Dato : 29-05-08 16:39

Når jeg redigerer et foto (baggrundsbillede) ser det i
fotoredigeringsprogrammet ud som om det er (næsten) helt hvidt (jpg), men
når det kommer ind i f.eks. Dreamweaver , og når det bliver vist i en
browser er det gråt??

Er det synsbedrag eller er der en indstilling?

mvh per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-05-08 21:50

Umuligt at sige når vi ikke kan se det.