Tinymce styling og enkelt linieskift
Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 19-05-08 21:18

Jeg har nu kæmpet i hvad det minder om evigheder for at style mit
textarea på de sider hvor jeg har implimentere tinymce.
Endelig fandt jeg ud af at man i sript koden skal huske at
medbringe følgende: content_css : "miincss.css",

når dette er gjort kan man så få sit textarea til at opføre sig
som man har lyst, hvilket ellers ikke har været muligt for mig.

Håber nogen kan drage nytte af det

hilsen
jimmy adetunji

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 20-05-08 06:18

"Jimmy skov Adetunji" <jordemoder@musling.net> skrev i meddelelsen

> medbringe følgende: content_css : "miincss.css",

Dén var jeg også lidt tid om at finde ud af, men i dag linker jeg til 2
css-filer fra TinyMCE: Først den almindelige - og dernæst dens egen css
(hvor body får samme egenskaber som den centrerede <div>-beholder på mine
sider).

Et andet irritationsmoment jeg nu har fået, er at enkelte brugere med
spyware (HotBar) uden selv at ønske det kommer til at indsætte en ligegyldig
tabel i tekstfeltet.
Så nu skal jeg til at indsætte en replace-sætning der fjerner dén tabel, så
den ikke optager plads i databasen og i øvrigt giver valideringsfejl med min
doctype.

id="HB_Mail_Container"><tbody><tr width="100%" height="100%"><td
id="HB_Focus_Element" width="100%" height="250" valign="top"><p>[brugerens

De sku' s'gu' ha' med det oversavede!

Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 20-05-08 11:53

> De sku' s'gu' ha' med det oversavede!

Ja det må man sige
Dejlig en lige at have med i baglommen, da jeg også primært bruger det til
kunder som ingen forstand har på programmering, men skal have mulighed for at
ændre tekst på deres hjemmeside