Scroll af tekst ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-05-08 10:41

Jeg leder efter et script som kan scrolle tekst vertikalt. Den jeg har
fundet er beregnet på nyheder, og de scroller automatisk. Jeg skal bruge
noget, hvor jeg kan lave to stykker grafik (pile) som scroller indholdet af
noget tekst. Jeg vil gerne angive en størrelse (gerne via CSS) på det felt
som teksten kan fylde på siden - og det tekst der ikke kan være der vises
så, når man kører musen henover pil ned.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et link til en løsning?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-05-08 11:07

..°o.O Thomas O.o°. skrev:
> [...]
> vises så, når man kører musen henover pil ned.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med et link til en løsning?

Prøv dynamicdrive.com.
Men du behøver vel egentlig ikke
noget script til det:

#text {