stream.record()
Fra : Ace

Dato : 11-05-08 18:34

Hejsa

Ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe at poste mit
indlæg, men jeg er igang med med at lave en lille side hvor man
kan afspille netradio-stationer fra, og jeg vil meget gerne give
brugere mulighed for at optage/rippe fra streamURL'en direkte fra
siden, uden at skulle til at gøre brug af et eksternt
ripperprogram.
Har i min søgning ikke fundet ud af om hvor vidt dette er muligt
i enten client- eller serverside scripting, eller om det kun kan
lade sig gøre i et mere avanceret scriptingsprog beregnet til at
lave programmer, hvilket i så fald desværre vil betyde at jeg må
opgive mit ønske om at kunne yde denne optager-service til
brugerne (håber jeg naturligvis ikke er tilfældet).

Jeg faldt iøvrigt over noget der muligvis har noget med dette at
gøre, og som for en newbie som mig umiddelbart ligner javascript
eller anden form for actionscript som forhåbenlig kunne afvikles
på en hjemmeside:
http://livedocs.adobe.com/fms/2/docs/wwhelp/wwhimpl/common/html/w
whelp.htm?context=LiveDocs_Parts&file=00000789.html

Eksempel fra siden:
// Start recording.
s = Stream.get("foo");
if (s){
s.play("sample");
s.record();
}
// Stop recording.
s = Stream.get("foo");
if (s){
s.record(false);
}

Håber at nogen synes projektet virker interessant nok til at
ville hjælpe mig.

Venligst
Ace

- Pædagogiske tutorials på dansk