Submit onchange
Fra : Mathias

Dato : 06-05-08 12:47

Hej alle

Jeg har en drop-down liste som submitter sin egen form vha
onchange="this.form.submit();"
Nu vil jeg gerne have den også submitter en anden form. Har prøvet
onchange="document.formNavn.submit();" men det virker ikke. Nogen forslag?

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : Christian Hansen

Dato : 06-05-08 21:23

Mathias wrote:
> [...]
> Nu vil jeg gerne have den også submitter en anden form. Har prøvet
> onchange="document.formNavn.submit();" men det virker ikke. Nogen forslag?

Hvad med document.forms["formNavn"].submit();

mvh Christian

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-05-08 22:36

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> writes:

> Jeg har en drop-down liste som submitter sin egen form vha
> onchange="this.form.submit();"
> Nu vil jeg gerne have den også submitter en anden form.

Hvad mener du med "også"? Man kan kun submitte en form (måsks med
mindre den anden har en target="nogetandet" så den blive loadet i et
andet vindut)

> Har prøvet
> onchange="document.formNavn.submit();" men det virker ikke. Nogen
> forslag?

onchange="document.forms['fornNavn'].submit();"
skulle virke.

/L