Hjælp til JS programmering
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 09:33

Hej
Jeg er ved at sætte en hjemmeside op og der i er der noget JS programmering.
Det ser find ud i Sharepoint designer selv opsætninging, men når man så ser
side i webbrowseren går det galt.
Hvor jeg gerne vil have 5 minibilleder i toppen og ikke andet samt frem og
tilbage knap på hver deres side og de andre billeder ikke bliver vist,
kommer alle billeder frem når man ser på siden i webbrowseren samt knapperne
ikke er aktive eller er det noget selv skal ind og rette i den .JS fil samt
de 3 .htm filer som bliver lagt i et seperat bibliotek.
Eller findes der et andet program som kan lave det samme som jeg er ved, men
selv generere alle koderne selv i JS filen samt de 3 .htm filer

Mvh.

Kim

PS: her kan i se hvordan det ser ud http://oz5vej.dk/Foto.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-05-08 23:09

OZ0SW wrote:

> PS: her kan i se hvordan det ser ud http://oz5vej.dk/Foto.html

404 Not Found

Erik Ginnerskov

Fra : Stig Johansen

Dato : 04-05-08 01:26

Erik Ginnerskov wrote:

> 404 Not Found

Var det en 404 Not found fra _serveren_ eller en 'IE' genereret.
Der har tilsyneladende været (DNS?) problemer siden kl. 24 hos mig.
Nogle sider kan jeg se, andre ikke, men w3' validator kan.

I skrivende stund kan jeg godt se den side men ikke eksempelvis
runejensen.dk er p.t. unknown host.
weird?

Stig Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-05-08 17:47

Stig Johansen wrote:

> Var det en 404 Not found fra _serveren_

Ja. Måske har serveren været overbelastet?

Erik Ginnerskov

Fra : Stig Johansen

Dato : 04-05-08 18:13

Erik Ginnerskov wrote:

> Ja. Måske har serveren været overbelastet?

Det ved jeg ikke.
Jeg observerede voldsomme problemer med adgang til .dk domainer i tidsrummet
fra ca. 24:00 til 04:30, og undrede mig bare over om det var mig, eller
andre/alle.

Men hører nok til ovre i .?

Stig Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 06:25

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i meddelelsen

> 404 Not Found
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://vestfynswebdesign.dk - http://html-faq.dk

Den skulle gerne virke, men jeg har siden stillede spørgsmålet lavet det så
at det som
skulle vises på siden også står inden for rammen og ikke gik ud over.

Mvh. Kim