Vil lige dele mine erfaringer med Dansk Net (
www.dansknet.dk) eller
min fars erfaringer.
Han bestilte deres 1 Mbit forbindelse med fri telefoni ultimo marts
2008. Han frasagde sig de 2 ugers fortrydelsesret for at få hurtigere
levering – og valgte leveringsdatoen omkring 1. april.
Her følger en mail, som jeg mailede i mandags den 12 maj 2008:
"Jeg skriver til jer endnu engang for at rykke for at få den rigtige
router og et skillefilter. Jeg skriver på vegne af min far xxxxx.
Hans internet blev tilsluttet den 28. april og et par dage inden
modtog han en forkert router da denne ikke har mulighed for VOIP. Jeg
skrev indtil jer og modtog svar fra Kristian den 24. april: ” Vi
regner med at få det af sted i morgen.” Fredag den 2. maj ringer jeg
ind til jer, da han mangler et skillefilter, da han i en periode vil
beholde hans almindelig telefon – og rykker samtidig for routeren.
Derudover har jeg været telefonisk i kontakt med jer 1 eller 2 gange
med andre spørgsmål, hvor jeg nævner, at han mangler routeren. I
tirsdags (6. maj) ringer jeg ind igen, da routeren og skillefilteret
stadig ikke er kommet. Jeg snakker med en XXX XXX som vil tage det ud
til manuel behandling. Da jeg spørger, om han kan have routeren og
skillefilteret inden weekenden, siger han, at det kan vi.
Det er stærkt utilfredsstillende at skulle kontakte jer så mange gange
uden at fejlen bliver rettet! Hvornår kan han forvente at modtage
routeren og skillefilteret?"
Her lørdag den 16. maj – har han ikke modtaget svar på mailen, som de
ifølge replymailen, vil behandle inden for 2 – 4 dage.
Skal desuden siges, at da han skulle på internettet med den forkert
leveret router måtte jeg ringe til Dansk Net, da han havde problemer
med at komme på nettet. Der skulle så rettes i en IP adresse i
routeren, da den gamle åbenbart ikke galt længere.
Er spændt på at se, hvornår det kommer til at virker.