tele2 nyhedsgrupper fungerer ikke
Fra : larspm@magnatek.dk

Dato : 24-05-08 11:00

Hvad sker der i øjeblikket med tele2 news servere ?
Efter Cybercity køb af tele2 fungerer det ikke ordentligt, og
news.cybercity.dk fungerer heller ikke.

Andre som har det problem?

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 24-05-08 21:38

>Andre som har det problem?

Nej

Fra : Per

Dato : 25-05-08 08:57

Det er fordi du er kunde hos TDC at du kan sige nej til spørgsmålet.

Spørgsmålet drejede sig om nyhedsgrupper hos Cybercity og Tele2. Der er alle
de pågældende kunder ramt. Så svaret til trådstarter er ja. Det er et
generelt problem.

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 29-05-08 21:22

> [...]
> alle de pågældende kunder ramt. Så svaret til trådstarter er ja. Det er et

Mit svar var nej, efter som Cybercity ikke har købt tele2, men derimod har
Telenor købt både CC, sonofon og tele2.

Men jeg kan huske folk brugte sunsite.dk´s news server på et tidspunkt,
fungere den ikke mere ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 21:34

"Leo Jørgensen" skriver:

> Men jeg kan huske folk brugte sunsite.dk´s news server på et tidspunkt,
> fungere den ikke mere ?

Jo, den har blot skiftet navn dotsrc.org.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-05-08 20:25

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Leo Jørgensen" skriver:

> Jo, den har blot skiftet navn dotsrc.org.

Det har den faktisk ikke(sært du bliver ved med at skrive det). Websiden
hedder godt nok http://www.dotsrc.org/, men nyhedsserveren hedder
fortsat news.sunsite.dk.

Se mere på http://www.dotsrc.org/usenet/clientconfig/

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-05-08 21:36

Hej Leo Jørgensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Men jeg kan huske folk brugte sunsite.dk´s news server på et
> tidspunkt, fungere den ikke mere ?

Jo, i bedste velgående.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-05-08 09:52

http://news.ter.dk/?article=g16vsf%247u%241%40newsbin.cybercity.dk

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Kert Rats

Dato : 25-05-08 23:24

<larspm@magnatek.dk> skrev i en meddelelse
Hvad sker der i øjeblikket med tele2 news servere ?
Efter Cybercity køb af tele2 fungerer det ikke ordentligt, og
news.cybercity.dk fungerer heller ikke.

Andre som har det problem?
************************

TELE2 og Cybercity har i to uger ignoreret, at deres news-servere har været
utilgængelige for betalende brugere - til trods for gentagne henvendelser
fra mig, og sikkert mange andre.

Derfor: FUCK TELE2 og Cybercity! Vel ment.

I øjeblikket søger jeg efter en anden Internet-udbyder med en sikrere
news-tilgang.
Jeg lurer på UNI2 - uden dog at have nøjere kendskab til deres politik vedr.
sikring af tilgængelighed til deres news-server(e).

Sunsite.dk er p.t. mit bedste valg for at få adgang til Usenet. Og jeg er
p.t. koblet op på news.sunsite.dk

Kommentarer hører jeg gerne!

Usenet never surrenders! I hope

Venligst

Kert Rats

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-05-08 07:29

> Sunsite.dk er p.t. mit bedste valg for at få adgang til Usenet. Og jeg er
> p.t. koblet op på news.sunsite.dk
>
> Kommentarer hører jeg gerne!

newsbin.cybercity.dk

--
Michael

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-08 15:56

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> newsbin.cybercity.dk

Den news-server opdateres ikke.

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-08 16:11

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Den news-server opdateres ikke.

Ups, jo. Det gør den i skrivende stund. Sorry.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 26-05-08 22:22

On Mon, 26 May 2008 01:24:01 +0200, Kert Rats wrote:

> [...]
> sikring af tilgængelighed til deres news-server(e).
>
> Sunsite.dk er p.t. mit bedste valg for at få adgang til Usenet. Og jeg er

UNI2 er vel bare TDC Hosting i forklædning og de leverer ikke
internetforbindelser.

Generelt går internetudbyder leveret Usenet nok en usikker fremtid i møde
så det var måske bedre for dig at satse på at finde den billigste
forbindelse der opfylder dine behov (pånær Usenet) og så købe adgang til
Usenet ved et firma der har det som kernekompetence.

Så er der ihvertfald chancer for at du får Usenet i en kvalitet som du
forventer.

--
JÅH

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-05-08 20:32

larspm@magnatek.dk wrote:
> Hvad sker der i øjeblikket med tele2 news servere ?
> Efter Cybercity køb af tele2 fungerer det ikke ordentligt, og
> news.cybercity.dk fungerer heller ikke.
>
> Andre som har det problem?

Jeg har samme problem og er så lige faldet over denne tråd.
Jeg overvejer på det kraftigeste at udskifte mit Tele2 abo med noget andet,
efter alt det skidt og møg jeg har været gennem, fra deres side af, gennem
de sidste 1,5 år
Nogen som kan anbefale noget godt (det SKAL være med binære grupper) ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Frank Damgaard

Dato : 28-05-08 08:40

Per Beer Hansen skrev:

> [...]
> de sidste 1,5 år
> Nogen som kan anbefale noget godt (det SKAL være med binære grupper) ?

Hvorfor skal det være med USENET ?

For ellers Fullrate (ingen news-server eler mailserver og hjemmesiderserver!).

Så kan du selv bruge de sparede penge til at abonnere hos en usenet-udbyder
efter eget valg, og er du ikke tilfreds kan du altid vælge en anden uden at
behøve skifte internetudbyder (og det samme gælder mail/websider).

Se tilbage i denne gruppen, der har vist flere gange listet navne på
usenet-udbydere med binære grupper, og oftest af langt bedre kvalitet
end selv TDC.