Browser
stl_s 3840
arlet 2470
AUM405PATCH
Fra : Thomsen

Dato : 29-05-08 15:04

Håber på hjælp her.
En patch er installeret i min IE7 (Vista), og den åbner diverse sider af sig
selv, så som adultfriendfinder.com og lignende.
System restore kan ikke køres fra et tidspunkt før AUM405PATCH.
I øvrigt er IE også blevet betydeligt langsommere.
(Hvordan laver jeg i øvrigt en recovery dvd/cd, så jeg kan starte på en
frisk Vista og IE7?)
--
Per Thomsen

Fra : Simon Hansen

Dato : 29-05-08 15:38

Thomsen skrev:
> [...]
> I øvrigt er IE også blevet betydeligt langsommere.
> (Hvordan laver jeg i øvrigt en recovery dvd/cd, så jeg kan starte på en
Så kan du lære ikke at surfe porno med IE

http://www.superantispyware.com/ hent og scan
http://www.safer-networking.org/en/index.html <-- og hent og scan med
den også

Så er de væk.
Lad det være dig en lærestreg for ikke at sidde og glo på damer natten
igennem.

Hilsen
Simon

Fra : Thomsen

Dato : 29-05-08 19:21

"Simon Hansen"
> Så kan du lære ikke at surfe porno med IE

Hehe ja, men så langt nåede jeg slet ikke.
Jeg fik en pakket fil, som lovede, at den kunne noget helt andet - dét kan
jeg så lære ...
Min utålmodighed gjorde, at jeg lavede en fuld recovery, så lige nu henter
jeg opdateringer. Maskinen er kun to dage gammel, så jeg mistede ikke andet
end en masse tid og lidt ego.
--
Tak fra Per