pc suite... problem...
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-05-08 22:17

vi tager den lige fra starten af...!

jeg sletter alt hvad der ligger på min pc og installerer pc suite... fint!

sætter en nokia mobil til og den finder den... og skidtet virker!

jeg vil så opdatere mobilens software med nokia´s software updater... så
henter den og instalere den...

og nu går det så HELT GALT!

nu kan den enten ikke finde mobilen mere... både pc suite og software
updater...

jeg kan finde mobilen med bluetooth men ikke via kabel...

fjerne jeg alt nokia ting fra compueteren... så kan jeg igen!

har gennem mine eksperimenter os været ude for at der kom noget med at
mobilen var tilsluttet men i inkompitatibel tilstand...

den samme fejl er med : N73, 6500 c og 6280...

hvad dælen do i do?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-05-08 22:19

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mobilen var tilsluttet men i inkompitatibel tilstand...
>
> den samme fejl er med : N73, 6500 c og 6280...

har prøvet med nyere og ældre versioner af pc suite... samme resultat!

har os det problem med en 6300.... glemte jeg lige på listen.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-05-08 22:56

> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> har prøvet med nyere og ældre versioner af pc suite... samme resultat!
>
> har os det problem med en 6300.... glemte jeg lige på listen.

okay... afinstalerede alle programmer igen... og så kun software updater...
nu virker det...

MEN IKKE MED NOKIA 6280... software updater kan ikke genkende mobilen....

men virker fint med N73 og 6500c...

what do i do?

Fra : Anders

Dato : 29-05-08 05:15

Hvilken vers. af PC Suite bruger du ?

Har du husket at sætte strøm kablet i, når du opdatere ?
- Det skal være i når man opdaterer.

Husk lige på at der findes flere forsk. vers. af PC Suite !.

NB: 6300 er der ikke kommet noget ny sw til i lang tid.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 29-05-08 07:29

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken vers. af PC Suite bruger du ?
>
> Har du husket at sætte strøm kablet i, når du opdatere ?
> - Det skal være i når man opdaterer.

nej skal det ikke... de siger bare mobilen helst skal være opladet.

> Husk lige på at der findes flere forsk. vers. af PC Suite !.

sidfste nye fra nokia´s hp.

> NB: 6300 er der ikke kommet noget ny sw til i lang tid.

den var en der var nyere end den der var i iden jeg har:)

men problemet er kun ved 6280 nu..... den kan jeg ikke opdatere... kan det
have noget at gøre med at nokia droppede opdateringer til den?

Fra : Anders

Dato : 29-05-08 11:16

Det kan sagtens være årsagen til, at du ikke kan opdatere din Nokia 6300...

Har selv haft en 3 stk. af dem, og der var ingen opdateringer til en eneste
af dem (surt show).

Overvejer om jeg skal købe mig en N95 nu, har rimelige store fingre. Og til
den kommer der jævnligt nye opdateringer til.