SMS vibrator/tone problem
Fra : Henning Lund

Dato : 28-05-08 16:43

Har netop fået en Samsung U600, den kan ikke samtidig vibrere og
have en lyd på ved indkomne sms. Jeg skrev til Samsung support
idag og her er svaret:
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.

Det er ikke alle Samsungs modeller som har denne funktion, og
desværre
så er U600 en af dem som ikke har det. Det findes dog en
alternativ
løsning, det findes programmer på internet som kan lægge en
vibration
ind i selve filen og da vil du kunne opnå samme effekt.

Hvad er det for et program de omtaler og hvor hitter jeg det?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Preben Kaas

Dato : 28-05-08 20:19

On Wed, 28 May 2008 17:42:42 +0200, "Henning Lund"
<falsk@fakeadresse.com> wrote:

> [...]
>ind i selve filen og da vil du kunne opnå samme effekt.
>
>Hvad er det for et program de omtaler og hvor hitter jeg det?

Hej
Prøv at kigge her, det kan måske bruges?
www.freepolyringtones.co.uk/t100vibration.htm

mvh
Preben
ved mail slet xxxx

Fra : Henning Lund

Dato : 28-05-08 20:53

Preben Kaas tastede:
> Hej
> Prøv at kigge her, det kan måske bruges?
> www.freepolyringtones.co.uk/t100vibration.htm

Hvis dette program fodres med midi toner kan det bruges, det kan
ikke lægge vibrator på f.eks mp3 for den sags skyld heller ikke
mp3 lavet om til waw, jeg tror faktisk kun det vil med midi. Jeg
har prøvet ca 25 forskellige waw og mp3 toner uden held,
desværre.

Fra : Preben Kaas

Dato : 28-05-08 21:21

On Wed, 28 May 2008 21:52:42 +0200, "Henning Lund"
> [...]

>mp3 lavet om til waw, jeg tror faktisk kun det vil med midi. Jeg
>har prøvet ca 25 forskellige waw og mp3 toner uden held,

Der tror jeg du har ret, for hvis du kigger på debatforum:

http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-41655.html

vil du se, at Samsung telefoner åbenbart bruger mmf-filer til det
formål, så du bliver nok nødt til at konvertere din mp3-fil til mmf.

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

Fra : Henning Lund

Dato : 29-05-08 05:41

Preben Kaas tastede:

> vil du se, at Samsung telefoner åbenbart bruger mmf-filer til
> det
> formål, så du bliver nok nødt til at konvertere din mp3-fil til
> mmf.

Hmmm gud ved hvor dælen jeg hitter et freeware program der kan
det trick?

Fra : Preben Kaas

Dato : 29-05-08 18:01

On Thu, 29 May 2008 06:40:42 +0200, "Henning Lund"
<falsk@fakeadresse.com> wrote:

>Preben Kaas tastede:

>Hmmm gud ved hvor dælen jeg hitter et freeware program der kan
>det trick?

Hej Henning

Du kan hente Mobile Music Polyphonic 2.6 her

http://wiredfile.com/software/980/mobilemusicpolyphonic2.6.html

men jeg tror desværre jeg har overset (sovet) at alle de artikler jeg
nævnte refererede til gamle Samsung telefoner, som ikke kunne afspille
mp3 filer.
Min Samsung U600 vil ikke afspille mmf filer.

Iflg debatsiderne skulle Mobile Music Polyphonic kunne indsætte
vibration ihvertfald på mmf-filer.
Om den også kan på mp3 ved jeg desværre ikke, men den skulle kunne
konvertere mp3 til mmp.

Håber du finder en løsning.

Og undskyld at jeg sov i timen

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

Fra : Preben Kaas

Dato : 28-05-08 20:44

> [...]

>ind i selve filen og da vil du kunne opnå samme effekt.
>
>Hvad er det for et program de omtaler og hvor hitter jeg det?

Hej igen

Hvis du bruger dette link kan du downloade PSMPLAY i et mere
forståeligt sprog, det andet var jo volapyk.
http://webhome.idirect.com/~deank/files/PSMPLAY.exe

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx