Massør i Jylland???
Fra : Sørensen

Dato : 09-05-08 20:20

Jeg har haft ondt i ryggen i snart 3 år og prøvet snart sagt alle mulige
behandlinger, uden hjælp. Jeg har prøvet akupunktur, kiropraktor,
kropsterapeuter, og er blevet røntgenfotograferet 2 gange og lige blevet
MR-scannet uden der blev påvist nogen fejl. Smerten sidder fra nederste
rygsøjle og ud i højre balle, dog ikke ned i benene. Jeg har næsten givet op
nu, men måske er der nogen som kender en massør som er dygtig. Helst i
Jylland. Smerten opstod efter en fodboldkamp, hvor jeg faldt direkte ned på
halebenet og følte et lille smæld. Siden har jeg næsten ikke kunnet dyrke
sport, som jeg har gjort uden problemer i 35 år. Jeg er 43 år og hverken for
tyk eller tynd. 175cm høj og 75 kg. Er der hjælp at hente herinde.

Ib

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 09-05-08 21:50

Mon ikke du skulle ringe til dem her ? De har klinik flere steder i Jylland
www.aktivform.dk

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-05-08 22:01

> [...]
> MR-scannet uden der blev påvist nogen fejl. Smerten sidder fra nederste
> rygsøjle og ud i højre balle, dog ikke ned i benene.

Du har selvfølgelig først været hos en fysioterapeut, ikke? Det er deres
område, og de starter med at få bugt med muskelgenerne, og derefte skal du
trænes op, så det ikke opstår igen.

Mvh Maria

Fra : Sørensen

Dato : 09-05-08 22:10

Jeg skal til fysioterapeut på tirsdag, men har haft dem fravalgt pga dårlige
erfaringer med fysioterapeuter. Min fornemmelse efter mange besøg hos dem
med forskellige skavanker gennem tiden er at de ikke har hjulpet mig. Men
jeg er dog kommet til den konklusion at de igen skal have et forsøg, da jeg
ellers ikke ved hvem som kan hjælpe. Det offentlige sygehusvæsen er der
ingen hjælp at hente hos, kun hvis jeg havde haft en diskusprolaps, men det
siger mr-scanningen at der ikke er. Bare noget så simpelt som at nyse er et
stort problem, da det føles som en kniv i lænden.

Fra : KS

Dato : 10-05-08 21:18

"Sørensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrke sport, som jeg har gjort uden problemer i 35 år. Jeg er 43 år og
> hverken for tyk eller tynd. 175cm høj og 75 kg. Er der hjælp at hente

Jeg døjede med "noget hold i ryggen" i næsten 2 år (det kom lige før et
cykelløb)og det afholdt mig fra min cykeltræning pga smerter - ja faktisk
var det smertefuldt at bøje sig og jeg måtte fra tid til anden har hjælp til
at binde mine sko - men efter en osteopat fik fingrene i mig skete der ting
og sager og kører igen på ganske højt plan UDEN gener.....

find en her: http://www.danskeosteopater.dk/index.php?sid=22&mapshow=jylland

det er en skam du ikke bor her på sjælland, for så kunne jeg anbefale DEN
BEDSTE!!!!

god bedring
mvh
kenneth

Fra : Sørensen

Dato : 10-05-08 21:22

Det lyder som noget lignende mit problem. Hvor mange behandlinger skulle du
have førend du var helbredt??

Fra : KS

Dato : 12-05-08 19:47

> Det lyder som noget lignende mit problem. Hvor mange behandlinger skulle
> du have førend du var helbredt??

har fået 10-12 behandlinger KOMBINERET med hjemmeøvelser - jeg lå hver
dag!!!! im 1½ år og trænede ryggen og da jeg kunne komme til at cykle igen
blev det til hver danden dag - nu er det 2-3xugen (går tilpilates 1
gang/ugen = perfekt for mig).

ved godt det er lidt pebret i prisen, men livskvalitet hos mig (os) kan ikke
gøres op i penge!!!

god bedring
mvh
Kenneth

Fra : BA

Dato : 12-05-08 22:20

Og ham her udretter mirakler - se hans hjemmeside

http://www.hjermind-massage.dk/

har masseret for teamDanmark

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Connie Toft

Dato : 21-05-08 20:34

Hvor bor du?? Har selv god erfaring med en pensioneret læge som
bor i Bindeballe. Jeg har selv haft problemer med en løbeskade i
min hæl, hvor jeg gik 3 måneder med forskellige behandlinger
uden det en dyt, så fik jeg nummeret til Frede, så skete der da
endelig noget. Skriv hvis du har lyst til at prøve ham.
Connie