Trappe?
Fra : sailor99

Dato : 28-05-08 12:20

Hvor får man fat i en lille trappe med et par trin? Den skal være rustfri
eller galvaniseret, og den skal kunne skrues fast til broen ( både af hensyn
til stabilitet og for at forhindre "lån"). - Jeg har prøvet diverse
campingbutikker.

Mvh
Georg

Fra : Carlo Gabelgaard \(~

Dato : 28-05-08 13:09

Jeg fandt en to trins til 199,- i en camping butik, sat fast med
kabelstrips.

M-V-H

Carlo Gabelgaard

Fra : Jakob_K

Dato : 28-05-08 08:07

On May 28, 1:20 pm, "sailor99" <sailo...@removeoekgnet.dk> wrote:
> [...]
> eller galvaniseret, og den skal kunne skrues fast til broen ( både af hensyn
> til stabilitet og for at forhindre "lån"). - Jeg har prøvet diverse

I biltema har jeg købt to badestiger i bådafdelingen: 1 til båden og
en til molen. Det fungerer fint.

mvh
JAKOB
Canillo, Christianshavn

Fra : Steffen Skov

Dato : 28-05-08 15:59

Hejsa
Jeg har købt denne, og den fungere under alle brohøjder og vandstande og så
kan den tages med på tur. Fruen har fået dårlig ryg, men nu kan hun selv gå
til/fra - borde uden, at skulle involvere mig. En fastmonteret trappe på
broen i hjemhavnen er godt nok der, men man kan slå et par fluer med et smæk
ved at vælge en mobil lejder.
http://netbaad.com/product.asp?product=3018&sub=0&page=1
Når hun kommer ned i hjemhavnen eller jeg skal rende lidt frem og tilbage,
sætter jeg den bare på prædikestolen, og det er perfekt.
Hilsen Steffen

Fra : sailor99

Dato : 28-05-08 16:23

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller galvaniseret, og den skal kunne skrues fast til broen ( både af
> hensyn til stabilitet og for at forhindre "lån"). - Jeg har prøvet diverse

Jeg har en stævnstige, og den er såmænd udmærket, men det er netop i
hjemhavnen, jeg ønsker en fast.
Mvh
Georg

Fra : Steffen Skov

Dato : 28-05-08 16:35

Hejsa
Det er jow en anden sag, og det tror jeg ikke, er metervarer. Du skal nok
have lavet en specielt hos en smed (eller lave den selv). En Google gav mig
bla. dette link:
http://www.herningkleinsmedie.dk/
Eller prøv brugtmarkeder for både. Evt.: dk.marked.privat.baad , eller andre
salgssider.
Hilsen Steffen

Fra : Flemming

Dato : 28-05-08 17:21

Ikea har eller havde en to trins trappe i træ til under tohundrede kroner.
Da jeg så den tænkte jeg på samme anvendelse som her nævnes. Da den er af
træ kan den skrues fast på træbroen.
Jeg kan ikke lige finde varenummeret.
/Flemming

Fra : Per Pedersen

Dato : 28-05-08 20:38

Hej !

Kan du bruge den her http://nautisk.dk/product_nautisk.asp?product=75683 el
den her http://nautisk.dk/product_nautisk.asp?product=9935

Mvh. Per

Fra : sailor99

Dato : 29-05-08 23:03

"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !

> [...]
Ja, den ville være fin, men det er prisen sørme også.
Mvh
Georg

Fra : Torben Henriksen

Dato : 28-05-08 20:55

Du kan også lave en selv, se link
http://www.bente-design.dk/trappe.htm
Godt nok hverken rustfri eller galvaniseret.
til gengæld er den billig, højde og brede bestemmer du selv,
en gang maling et par vinkler til at skrue den fast med i broen.
Voila, en trappe der holder i mange år.

Mvh/Torben H.