? Hvad kalder man -
Fra : NewsGroups

Dato : 27-05-08 07:16

den tingest der sidder mellem indgang kølevand og motor på en fx. indenbords
diesel VP i en sejlbåd. Dvs slangen fra vandpumpe går på og på den "anden"
side går slangen til motoren.

Den skal modvirke "hævert virkning" har jeg ladet mig fortælle.

Der sidder på mine Maxi´er en ældre model som jeg godt vil have udskiftet
til ny tidssvarende for at sikre 112% gennemløb af kølevand.

Link til hvor jeg finder "tingensten" i en shop er også meget velkomne.

Fra : Flemming

Dato : 27-05-08 08:52

Du kan Google på Vetus antihævert.
Masnedø har den
/Flemming

Fra : NewsGroups

Dato : 27-05-08 14:03

"Flemming" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan Google på Vetus antihævert. Masnedø har den > /Flemming

- var det virkelig ikke andet......

Tak for info