Bøje over bord-øvelser - hvor 17 køber man~
Fra : Kilgasto@gmail.com

Dato : 26-05-08 03:31

Jeg vil gerne holde MandOverBord øvelser med besætningen.

Jeg har hos min lærer set sådan en totalt almindelig gammeldags bøje;
en træpind med et lille plag og en skumplast-kelge til opdrift og et
stykke kæde til at holde ret holdning i vandet.
Jeg tænker at sådan noget grej sikkert købes i en butik for havfiskere
eller lignende.

Hvor kan man mon købe dem?

Fra : Morten

Dato : 26-05-08 13:35

<Kilgasto@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvorfor ikke bruge en dunk med vand og lidt luft

Morten

Fra : Jakob Gadegaard Bend~

Dato : 27-05-08 15:47

Kilgasto@gmail.com skrev:
> [...]
> stykke kæde til at holde ret holdning i vandet.
> Jeg tænker at sådan noget grej sikkert købes i en butik for havfiskere

En fender med en spand bundet i er en fremragende bøje til at træne MOB

/Jakob

Fra : Kilgasto@gmail.com

Dato : 27-05-08 16:51

On 26 Maj, 11:31, "Kilga...@gmail.com" <Kilga...@gmail.com> wrote:
> [...]
> stykke kæde til at holde ret holdning i vandet.
> Jeg tænker at sådan noget grej sikkert købes i en butik for havfiskere

Jeg ser nu omsider at det jeg søger hedder en Flagbøje - og kan købes
på nettet her:

http://www.eanetshop.sommerhusvagt.dk/index.htm

Så er det da klaret.