Garmin Bluechart 2008
Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 24-05-08 13:54

Hej

Har i erfaringer med ovenstående?

Jeg sejler en del mellem dansk og svensk søteritorie, og det virker som om
at detailjerne forsvinder i svensk område?

Er der andre der oplever dette?

mvh
/Børge

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 24-05-08 17:21

Hej, hvis du zoomer ind til under 1 NM skulle detaljerne komme igen,

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 25-05-08 19:38

Det er korrekt.

Men præcis på den svenske side af sundet er overblikket lidt mere
nødvendigt, hvorfor jeg finder det ret problematisk at detailjerne
forsvinder fra et rimeligt oversigst niveau. Jeg finder de danske detailjer
perfekt på min plotter i det zoom niveau jeg bruger, men når jeg passerer
den svenske grænse, forsvinder de.

Jeg finder det uhensigtsmæssigt.

mvh
/Børge