Fortynder nr. 1
Fra : HHH

Dato : 23-05-08 14:15

Til oplysning for gruppen kan jeg fortælle, at jeg har fået vores
lokale malermester til at "analysere" Internationals Fortynder nr. 1,
som i brugsanvisningen kræves til brug sammen med Original Bådlak.
Det er lig med ganske almindelig mineralsk terpentin som jo i den
lokale farvehandel kun koster 1/5.
Endnu et eksempel på lakfirmaernes grådige udnyttelse af os stakkels
bådejere.

v.h.
HHH

Fra : Harding Larsen

Dato : 23-05-08 21:29

Hej HHH,

Er man et registreret firma i DK har man krav på at få den
fuldstændige formulering af et produkt som man ønsker at bruge i
sin virksomhed.
Uden at måtte videregive informationerne, som kun er til
registreringsformål hos myndighederne, så får man det fornødne
kendskab til produktet.
Det er kun ved detailsalg at man bliver "luren" som de siger på
svensk.

Mvh/Harding