mere bundbehandling
Fra : Steffen Skov

Dato : 19-05-08 18:45

Hej igen
Efter at have undersøgt priserne på primer med mere til behandling af
bunden, er jeg nærmest i choktilstand. Med danske priser vil det koste
spidsen af en jetjager. Jeg har googlet efter butikker i Nord Tyskland uden
resultat. Jeg kommer ofte til Tønder, så det ville være lidt smart, da jeg
tror de tyske priser er væsentligt lavere end de danske. Er der nogen der
har et link eller flere til butikker i Tyskland?
Hilsen Steffen

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 20-05-08 15:37
Fra : Steffen Skov

Dato : 20-05-08 18:39

Hej Hans
Tak for linket. Jeg vil lige læse mere på deres side. Men Bremen er langt
væk. Jeg havde håbet på noget i fx. Flensburg. Men måske er der nogle
henvisninger på hjemmesiden.
Takker og hilsen
Steffen

Fra : Per Kaaber

Dato : 20-05-08 19:06

Følgende er skrevet af Steffen Skov:
> [...]
> Tak for linket. Jeg vil lige læse mere på deres side. Men Bremen er langt
> væk. Jeg havde håbet på noget i fx. Flensburg. Men måske er der nogle

De tager ikke mere end 14¤ for at sende op til 31kg. og så har du det i
løbet af 5 dage uden for døren.

--
Venlig hilsen

Per A Lot

Fra : Karsten

Dato : 21-05-08 22:18

http://www.fys.de/

Fra : Steffen Skov

Dato : 22-05-08 19:11

Tak skal du ha Karsten.
Hilsen Steffen

Fra : Alvin Bang

Dato : 25-05-08 20:54

Der køber jeg altid Wc 17 bundmaling. Jeg sparer ca. 170,- DKR pr, 0.75 ltr.
De har også et stort udvalg af bl.a. Hempel. Skal du bruge meget bliver de
ikke fornærmede hvis du "påstår" at man får 10% på "store" kontanthandler i
DNK.

Alvin