ca. 40 hestes udenbords
Fra : Torben

Dato : 19-05-08 08:42

Hej med jer,

Jeg har en gummibåd med en 25 hestes 2 taktet mercuri motor, men jeg vil
gerne have en 40 hestes på, da den har lidt svært ved at slæbe 5 dykkere. Er
der nogle der vil bytte, jeg kan lade en gammel 4 meter gummibåd, med
træbund ryge med i handlen, den er gammel dog, men virker fint. Den er ret
small og grå, hvis det kan hjælpe.

-Torben

Fra : Lars Hansen

Dato : 19-05-08 09:23

Du får nok det optimale ud af at annoncere den ovre i gruppen
dk.marked.privat.baad
VH
Lars
Odense

Fra : Torben

Dato : 19-05-08 10:26

"Lars Hansen" <kedelig@ofir.dk> wrote in message
> Du får nok det optimale ud af at annoncere den ovre i gruppen
> dk.marked.privat.baad
> VH
> Lars
> Odense