Fjernbetjening med display til ankerspild
Fra : Per Christiansen

Dato : 14-05-08 18:12

Hej
den er til salg på dk.marked.privat.baad

Fra : Jakob_K

Dato : 15-05-08 11:20

On 14 Maj, 19:12, "Per Christiansen" <p...@lite.dk> wrote:
> Hej
> den er til salg på dk.marked.privat.baad

Står der så på displayet, hvor meget anker man spilder?

Fra : TOSB

Dato : 15-05-08 18:32

Jakob_K wrote:

> Står der så på displayet, hvor meget anker man spilder?

Hej Jakob
Det er ikke altid, at en smiley kan undskylde et indlæg.
Prøv at tænke lidt dybere over, hvad du egentligt ville med dit svar i denne
tråd.

Hvis du kender forfatteren, og I har en indbyrdes fri tone, er det okay, men
jeg tror, at Per bare er en af deltagerne her i gruppen, og at du ikke
kender ham.
Kan i øvrigt ikke huske nogle indlæg her i gruppen fra dig?
Hvis du skriver online - og sender - så er det mere end 100% sikkert, at du
bagefter vil opdage, at der var en tyrkfejl her er og der.
Så kan du selv vurdere, om du efterfølgende ønskede smiley-svar uden indhold
på noget, du i øvrigt sendte med en eller anden seriøs baggrund.

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv -
ELLER Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-08 18:49

Hej Torben

Jeg sad med samme smag i munden.
Fint du reagerede - venligt, men bestemt ... !

--
Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : TOSB

Dato : 15-05-08 20:05

Flemming Torp wrote:
> Hej Torben
>
> Jeg sad med samme smag i munden.
> Fint du reagerede - venligt, men bestemt ... !

> [...]
Klip

Tak skal du ha´ Flemming. Det var bare spontant, for jeg oplever til
stadighed, at jeg selv oplever noget i retning af "fan...... også at jeg
ikke lige brugte stavekontrollen", inden jeg trykkede på send - eller
"shit - stavekontrollen accepterede ordet", men det var det bare ikke i den
sammenhæng osv.

Til Jakob - det var ikke for at skræmme dig. Jeg kan sagtens følge din
humor - men ud fra egen erfaring, så er det altså ikke så morsomt at få en
griner tilbage i forbindelse med en tyrkfejl. Selvfølgelig kan det være
sjovt, men kun imellem folk, der kender hinanden og har accepteret en fri
tone indbyrdes.
Var i øvrigt lidt uretfærdig. Jakob - du har da bidraget med positive bidrag
og kommentarer her i gruppen.

Slutteligt jeg skrev det ikke med den hensigt at overtage en vis hr CT´s
rolle, men håber alligevel, at andre end Jakob efterfølgende tænker sig om,
inden der sendes et bidrag i en tråd i anledning af en tyrkfejl, stavefejl
mv.
Indrømmet - jeg er da også fristet en gang imellem, men man bliver altså på
en eller anden måde selv ordblind, når man læser sin egen tektst, lige før
man trykker på "send" (I øvrigt har en af mine "unger" problemet med
ordblindhed, så det er en medvirkende årsag til min reaktion. Jeg får jo
nogle sjove mails fra "ungen", der nu er voksen, men alvorligt talt, så er
teksten faktisk mere naturlig i forhold til udtalen af ordene fremfor det,
der fremgår af Dansk Retskrivning

Mvh
Torben

Fra : Per Nordahl

Dato : 15-05-08 20:04

> [...]
> Så kan du selv vurdere, om du efterfølgende ønskede smiley-svar uden
> indhold på noget, du i øvrigt sendte med en eller anden seriøs

Venligt og pænt henstillet.

Mvh. "Thulfen"

Fra : Per Christiansen

Dato : 15-05-08 19:53

"Jakob_K" <jakob356@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 14 Maj, 19:12, "Per Christiansen" <p...@lite.dk> wrote:
> Hej
> den er til salg på dk.marked.privat.baad

>Står der så på displayet, hvor meget anker man spilder?

Ja det gør der faktisk, der står hvor mange meter kæde man har spildt i
vandet.

Hej Jacob, nu er jeg altså ikke nogen bogorm så lidt stavefejl
må du bære over med, men jeg tror godt du ved hvad der skulle
stå.

Per.