Bådforsikring
Fra : Kim Gomez

Dato : 14-05-08 13:35

Hej NG

Er der en af jer der måske kunne fortælle mig, hvem der vil forsikre en
nyrestaureret træbåd belagt med glasfiber??

21 fod....2,65 bred....dybgang 0,80 meter

mvh

kim

Fra : per@pmjensen.com

Dato : 14-05-08 06:52

On 14 Maj, 14:35, "Kim Gomez" <go...@english-bulldogs.dk> wrote:
> [...]
> nyrestaureret træbåd belagt med glasfiber??
>
> 21 fod....2,65 bred....dybgang 0,80 meter

Hej Kim.

Jeg ville prøve Søassurancen Ærø - www.soassurancen.dk

Mvh Per

Fra : Kim Gomez

Dato : 15-05-08 14:03

Hej NG

Efter at have prøvet de forskellige forslag her på siden, må jeg konstatere,
at de her foreslåede forsikringsselskaber ikke dækker træbåde belagt med
glasfiber....er der andre der kunne have en ide om hvem der evt. ville tegne
en sådan kaskoforsikring??

mvh

Kim

Fra : Poul Erik Støve Jako~