cybercity igen igen
Fra : Steffen Skov

Dato : 14-05-08 12:46

Hejsa
De sidste par dage har jeg ikke kunne finde newsserveren. Nu er jeg på, men
ingen nye meddelelser. Det kan sgu da ikke passe i denne klargøringstid.
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som søvnen bringer drømme"!
C. Columbus 1451-1506

Fra : Lars Hansen

Dato : 14-05-08 13:05

Lad dig ikke slå ud.
KyberKiks HAR deres problemer. Som da min kollega ville rykke for, hvornår
hendes forlængst anmeldte adresseændring så endelig trådte i funktion.
Svaret var, at de ikke kunne finde den nye adresse på Krak, så de kunne ikke
komme videre.
Jeg tillod mig simultant at slå vejnavnet op (selvfølgelig også på Krak) ,
så hun kunne tilbyde at sende et link - det havde INGEN interesse.

Nå, hvis både Cyber og dette emne ikke er off-topic, så ved jeg ikke, hvem
der er ude af kurs.

Velkommen i luften igen, og jo: der er kommet indlæg i gruppen til og med d.
12. og 13.!

VH,
Lars
Odense

Fra : Carsten Jensen

Dato : 14-05-08 14:45

Den Wed, 14 May 2008 13:45:31 +0200 skrev Steffen Skov:
> De sidste par dage har jeg ikke kunne finde newsserveren. Nu er jeg på,
> men ingen nye meddelelser.

Du kan måske prøve at bruge news.sunsite.dk som nyhedsserver. Den er
gratis, og jeg kan ikke komme i tanke om at den har været nede i den tid
jeg har brugt den - og det er trods alt en del år efterhånden. Min
udbyder (Fullrate) har ikke nyhedsserver, så jeg må ty til andres service
på det punkt.

Med venlig hilsen

Carsten

Fra : TOSB

Dato : 14-05-08 17:02

Steffen Skov wrote:
> [...]
> klargøringstid. Hilsen Steffen
> --
> "Havet bringer hvert menneske nyt håb, som søvnen bringer drømme"!

Jeg har altid denne her i baghånden, hvis min egen skulle svigte, hvilket
den sjældent gør, men det er heller ikke CyberCity.

news.sunsite.dk

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv -
ELLER Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-05-08 22:46

> [...]
> Hilsen Steffen
> --
> "Havet bringer hvert menneske nyt håb, som søvnen bringer drømme"!

Brug newsbin.cybercity.dk

CC har en del problemer med deres news for tiden men newsbin adressen
virker

Fra : Steffen Skov

Dato : 16-05-08 18:11

Fint - jeg var lige på TDConline og læste dit gode råd. Det virker sgu.
Ellers fucking medarbejderbredbånd (det er billigt)!
Hilsen Steffen

Fra : OZ3BTO

Dato : 16-05-08 20:02

"Steffen Skov" <XsskovY@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Fint - jeg var lige på TDConline og læste dit gode råd. Det virker sgu.
> Ellers fucking medarbejderbredbånd (det er billigt)!
> Hilsen Steffen
>
> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

Ved ikke hvad vores koster .. Svigerfar betaler ..:P