V: Crescent 498 m. 40 kh. Yamaha 4 takt.
Fra : Fynbo

Dato : 11-05-08 16:20

Hej i gruppen.

Har postst dette i dk.marked.privat.baad, men ingen svar,
så jeg vover pelsen her.

Jeg har fået tilbudt ovennævnte til 30.000.

Er det for meget?

Motoren er fra ´95 og går fint. Ser pæn og velholdt ud.

Båden er fra ´98 men trænger til ny maling. Ellers ingen skader.

Der bygget en bøjle over den, ca. 150 cm høj, vist nok til bøjer.

Der medfølger en hjemmebygget ophalervogn. Altså ikke registreret.

Lyder det rimeligt, eller?

PFT.

Fynbo

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 11-05-08 21:10

"Fynbo" <fynbomail@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der bygget en bøjle over den, ca. 150 cm høj, vist nok til bøjer.
>
> Der medfølger en hjemmebygget ophalervogn. Altså ikke registreret.

Hvis det er en ægte Crecent og den manglende maling kun er bundmaling, så er
det vist ikke helt ved siden af.
Yamaha'en ville jeg nok få serviceret, bare for en god ordens skyld. De
kører godt og plejer ikke at fejle noget.
Hvis den har garnfisket, så har den typisk en del ridser og hakker efter
blylodderne, her drejer det sig bare om at opdage evt. reparationer, det ses
typisk som farveforsket på skroget.

Mvh
Leon

Fra : Fynbo

Dato : 11-05-08 22:16

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis den har garnfisket, så har den typisk en del ridser og hakker efter
> blylodderne, her drejer det sig bare om at opdage evt. reparationer, det

Takker for svaret.

Så tror jeg bare jeg vil springe ud i det..

Fynbo

Fra : TOSB

Dato : 11-05-08 22:21

Fynbo wrote:
Klip

> Takker for svaret.
>
> Så tror jeg bare jeg vil springe ud i det..
>

> Fynbo

Jyder har et krejlergén - har fynboer ikke?
Byd med en lavere pris - feks. 26.000 kr. og gå med op på feks. 27.000 kr. -
lykkes det så bliver du mere tilfreds med handlen, og går sælger med på den,
så er sælger også glad og tilfreds.
Prøv det - det gør ikke ondt

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv.
ELLER: Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Fra : Fynbo

Dato : 11-05-08 22:25

"TOSB" <tsbach@fjernnyka.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv.
> ELLER: Lev livet i dag, for du ved ikke, om du har det i morgen!

Tak for svaret.

Startprisen var 35.000.

Han sagde at hvis vi handlede med det samme, kunne jeg få
den for 30.000..,

Fynbo

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 11-05-08 22:35

> Startprisen var 35.000.
>
> Han sagde at hvis vi handlede med det samme, kunne jeg få
> den for 30.000..,

Så får du den også for 28... prøv det

-Leon

Fra : TOSB

Dato : 11-05-08 22:38

Leon Hulstrøm wrote:

> Så får du den også for 28... prøv det
>
> -Leon

Jeps - sådan er det.
Det er KØBERS marked i øjeblikket.

Torben

--

Fra : Fynbo

Dato : 12-05-08 08:32

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en ægte Crecent og den manglende maling kun er bundmaling, så
> [...]

Ægte??.. Har du et hint til hvordan man kan se det?

Jeg har lidt billeder af den, hvis det er.

Fynbo

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 12-05-08 18:35

Den skal have en type plade hvorpå det står.

-Leon

Fra : Fynbo

Dato : 12-05-08 19:08

> Den skal have en type plade hvorpå det står.
>
> -Leon

Tak for svaret.

Der er to typeplader. Den ene står der Crescent på, så den sku være god nok.

Har sendt et billede af den til din mail.. Håber det er ok.

Fynbo