Påhængsmoter 4 hp Johnsson Sea Horse
Fra : lars

Dato : 04-05-08 03:13

Kære gruppe, jeg kan ikke finde ud af om påhængsmotoren køler. Jeg går
udfra at den suger vand ind nede ved propellen og at vandet så kommer
ud midt vejs oppe af benet, der hvor udstøjningen også kommer ud. Det
er nu svært at se om der kommer noget vand ud. Hvordan tjekker jeg om
det virker, er der ikke nogle impeller el.lign. et eller andet sted
som skal tjekkes.

mvh

Lars

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 04-05-08 22:22

Jo der er en impeller, den sidder i vandpumpen som sidder i gearkassen så
for at checke impelleren skal du have gearkassen af. Hvis det er en gammel
model er det tvivlsom om du kan få den til at køle, det er muligt at pumpen
virker men den kan være tilsaltet flere steder, det er spørgsmål om det kan
betale sig.