I'm Back .....
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 21:28

Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er retur på
linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den 13-27.april, så hvis
nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med mig. - eller med
cybercity ...

Bjarke

Fra : SørenH

Dato : 04-05-08 07:58

Bjarke M. Christensen skrev:
> [...]
> retur på linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den
> 13-27.april, så hvis nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med

Nåh, - jeg blev helt nervøs for at du måske var blevet eksporteret, -
det sker jo tit i din branche
SørnH
Marie af Næstved
- nu med mast på 1,5 meter!

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 18:58

Ja, det rigtigt. Man ved aldrig.

Men jeg er har stadig. Og har savnet dk.fritid.sejlads....

Søren, fortæl lidt om hvor langt du er og hvordan det går ....

Bjarke

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-05-08 15:27

Hej Bjarke
Det er rart at læse. Jeg troede, det kun var mig
Hilsen Steffen

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:481ccaef$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 18:59

I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I ville
tro det var løgn. Amatøragtigt.

Bjarke

Fra : boa

Dato : 05-05-08 09:36

Bjarke M. Christensen skrev:
> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.

Du er da en af de "heldige", som
overhovedet har fået svar på nogen som
helst henvendelse !!
Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af
at det ikke var hos mig der var
problemer med opsætningen. En cybercity
medarbejder kom til at fortale sig, da
jeg i anden sammenhæng var i kontakt med
deres kundeservice (eller hvad man nu
vil kalde den funktion)

BoA

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 20:08

Det krævede også lidt snilde og lidt forbindelser. Det skyldes at de i
forbindelse med branden i deres driftcenter valgte at ignorere en del
systemer, som de fandt mindre vigtige. Sikkert en korrekt prioritering, men
alligevel ufattelig amatøragtigt ikke at melde ærligt ud ....

Bjarke

Fra : Steffen Skov

Dato : 06-05-08 17:12

Hejsa
Nedenstående modtog jeg dagligt efter jeg havde skrevet, at de ikke leverede
den vare jeg betalte for - såe det?
Men jeg fik da ikke at vide, at der havde været ild i et center (det ville
nok have stillet mig mere forstående).
Nå - men godt vi nu er "samlet" igen.
Hilsen Steffen

"Kære Steffen Skov

Tak for din henvendelse.

Vi har nu registreret din henvendelse, og vi arbejder på, at du får et
svar så hurtigt som muligt.

Hvis du ringer til os, inden vi har besvaret din henvendelse, beder vi
dig oplyse, at du tidligere har skrevet til os. I den forbindelse bedes du
oplyse følgende sagsnummer:

Vi ser frem til at hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Cybercity

Cybercity A/S . Frederikskaj . DK-1780 København V . Tlf: 33 98 33 33"

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:481f5b1d$0$317$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 23:29

Enig. Det er et dumt automat svar.

Se:
http://www.computerworld.dk/art/45603?cid=2&q=teknologi&a=cid&i=2&o=19&pos=20

Fra : Steffen Skov

Dato : 07-05-08 19:20

Hejsa
Dumt af Cybercity ikke at oplyse deres kunder om dette. Det er en
prioritering jeg selv ville lave, om jeg var i samme situation.
Hilsen Steffen
---
"Håbet er som en høne, der lægger flere æg, end den kan ruge ud"!

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4820dbc4$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...