Relæstyring af oliefyr
Fra : Claus

Dato : 01-05-08 17:29

Hej gruppe

Jeg har en GSM-alarm med monteret relæ så jeg via en SMS kan give besked til
oliefyret om at tænde. Fyret er et Ebersbacher. Er der nogen af Jer der kan
forklare mig hvordan man kobler det til mellem den normale on/off/termostat
og fyret?

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 19:21

"Claus" <claus.kastenskov@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til oliefyret om at tænde. Fyret er et Ebersbacher. Er der nogen af Jer
> der kan forklare mig hvordan man kobler det til mellem den normale

Hej Claus,

kontakt Kjøller - de burde kunne hjælpe dig.

http://www.kjoeller.com/ardic/Airtronic.htm

venlig hilsen

JN