Messingliste til under "kølen"
Fra : Lars Hansen

Dato : 01-05-08 15:06

Hej i Gruppen

Jeg er i gang med at sætte en gammel Dory 13 i stand og overvejer i den
forbindelse at skifte de messingskinner der er nittet fast under mederne i
bunden. Den ene har det nemlig ikke så godt mere.

De er ca. 10 mm bredde og henholdsvis 2 på 2 meter og 1 på godt 3 meter.

Nogen af jer der ved hvor man kan købe dem henne???

På forhånd tak.
Lars Hansen

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 01-05-08 16:03

Masnedø Marinecenter

Fra : Lars Hansen

Dato : 01-05-08 18:53

"Varly Fich Jespersen" <varly@ny-post.dk> skrev i en meddelelse
> Masnedø Marinecenter
> "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

Lynhurtigt og brugbart svar. Tusind tak for hjælpen.

Lars Hansen

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 01-05-08 22:01

"Varly Fich Jespersen" <varly@ny-post.dk> skrev i en meddelelse
> Masnedø Marinecenter

Det koster sikkert kassen.... Jeg ville måle dem på alle leder & kanter, og
spørger hos nærmeste smed eller maskinfabrik, de tager nemlig ikke 300%
avance.

Mvh
Leon

Fra : Ivar Holm

Dato : 02-05-08 07:54

Hallo Lars.
Har du overvejet, at skifte skinnerne ud med nogle i rustfrit stål? Det har
jeg gjort med et godt resultat, og rustfrit stål kan købes hos næsten enhver
smed.
Ivar Holm

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 02-05-08 09:52

Hej Lars,

Du skal ikke gå til "Guldsmeden" for at købe sådanne materialer
prøv at Google lidt, det er her muligt at finde f.eks.
http://www.alco-metal.dk/

Mvh/Harding