Løg
Fra : Torben - Sirius

Dato : 30-04-08 23:20

Hej NG

Jeg har en silvan 2000 log, hvor skovlhjulet ikka har det alt for godt, er
der nogen af jer der ved, hvor man kan får fat i et nyt. Nettet er blevet
gennempløjet

Hilsen
Torben
Pd Sirius

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Boje

Dato : 04-05-08 21:53

Hej Torben.

Kunne ikke dy mig:

> Jeg har en silvan 2000 log, hvor skovlhjulet ikka har det alt for godt, er
> der nogen af jer der ved, hvor man kan får fat i et nyt.

Ja, spørg i Silvan.

> Nettet er blevet gennempløjet

OK, her på egnen har de endda nået at så, og alt spirer fint.

Go' sæson

Mvh, Boje