Styrtet mc på A11 lige nord for Struer
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 14:25

I går på arbejde kom jeg forbi en styrtet mc (Yamaha eller Suzuki) som lå
inde i siden af vejen, op mod et autoværn, med noget af det der rød/hvide
bånd på som falck/politi bruger.
Det var tydeligt at mc'en havde været en tur hen af asfalten, men den var
ikke trykket/skadet mere end nogen grove ridser.
Og på vejen var der ikke rigtig nogen spor at se efter nogen ulykke eller
noget.
Der skulle vel ikke være nogen der ved noget om episoden ?
Har nemlig ikke kunnet finde noget om det i den lokale presse.
I dag kunne jeg så konstatere at mc'en er væk. Forhåbentlig hentet af rette
ejermand.

Mvh

Thomas

Fra : Armand

Dato : 23-05-08 19:58

T. R. skrev:
> [...]
> Har nemlig ikke kunnet finde noget om det i den lokale presse.
> I dag kunne jeg så konstatere at mc'en er væk. Forhåbentlig hentet af rette

Når der ikke er nogen respons på dit indlæg, skyldes det måske at de
færreste kan engagere sig i et mc-styrt på landsplan, hvilket det ér
eftersom du ikke nævner ét ord om lokalitet :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 20:02

> [...]
> færreste kan engagere sig i et mc-styrt på landsplan, hvilket det ér
> eftersom du ikke nævner ét ord om lokalitet :-|

Hint: se subj. ))

Mvh Ove som kommer fra de kanter

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-05-08 20:03

> [...]
> færreste kan engagere sig i et mc-styrt på landsplan, hvilket det ér
> eftersom du ikke nævner ét ord om lokalitet :-|

Sådan bortset fra overskriften "A11 lige nord for Struer"

Kim Olsen

Fra : Armand

Dato : 23-05-08 20:11

Kim Olsen skrev:

> Sådan bortset fra overskriften "A11 lige nord for Struer"

"Lange emnelinier er spild derved at de alligevel ikke bliver læst"

--
Armand.

Fra : OZ3BTO

Dato : 23-05-08 20:55

> [...]
> færreste kan engagere sig i et mc-styrt på landsplan, hvilket det ér
> eftersom du ikke nævner ét ord om lokalitet :-|

Kære Armand jeg har et sæt aflagte briller du gerne må få .. Du trænger
hvist til dem
hint. Kik overskriften

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 22:43

> Når der ikke er nogen respons på dit indlæg, skyldes det måske at de
> færreste kan engagere sig i et mc-styrt på landsplan, hvilket det ér
> eftersom du ikke nævner ét ord om lokalitet :-|

Tja, som et par andre vist har skåret ud i pap, så stod lokaliteten i
overskriften :)
Tænkte at det sparede ikke lokale fra "spilde" tid på emnet ;)

Muligheden for at det "bare" er et banalt styrt med kun et skadet ego kunne
også være årsagen til der ingen respons er på indlæget :)
Og i så fald er det jo dejligt :) For ego'er og plastic lader sig jo gerne
reparere ;)

Mvh

Thomas