Husk Himmerlandstræf
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-05-08 15:35

Hej alle sammen derude - Nu kan i godt begynde at pakke cyklen - Det er
nemlig i den kommende weekend årets bedste og mest velorganiseret træf
bliver fyret af - 30. Internationale HIMMERLANDSTRÆF.

I kan læse mere om Himmerlandstræf på
http://www.himmerlandstref.dk/Tref_2008/Menu_08.htm

Alle er velkommen uanset mærke model og årgang,

Aars Touring Club

Fra : LasseNC

Dato : 21-05-08 01:01

On May 20, 3:35 pm, "Jens Jensen" <k...@jensjensen.be> wrote:
> [...]
>
> I kan læse mere om Himmerlandstræf påhttp://www.himmerlandstref.dk/Tref_2008/Menu_08.htm
>
> Alle er velkommen uanset mærke model og årgang,

Jeg flyver fra Dublin kl. 11.30 fredag for at møde op, er det ok? :)