Forhandler af Marshall potter
Fra : Henrik Damgaard

Dato : 18-05-08 18:26

Hej alle
Jeg står og mangler nogle potter til en nyrenoveret Honda CB 360.
Jeg har kigget på Sito og Jama, men er nu blevet forelsket i en potte lavet
af Marshall.
(Egentlig virker det lidt som om det er det samme firma som Jama, men de har
egen brochure). Jeg har søgt efter forhandlere både i DK og nabolande, men
har ikke haft succes, så nu beder jeg om hjælp.
Altså: Findes der en forhandler af Marshall Exhaust systems i Danmark?
På forhånd tak

Nb Håber ikke jeg bare har været for dårlig på google

Henrik Damgaard

Fra : Jan

Dato : 18-05-08 19:17

"Henrik Damgaard" <hhd@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men har ikke haft succes, så nu beder jeg om hjælp.
> Altså: Findes der en forhandler af Marshall Exhaust systems i Danmark?

Ja det er www.masi-import.dk

Og Marshall er et mærke indenfor Laser udstødninger, du kan ikke få noget
til din model.
De ældste Honda modeller jeg har set til er CB500/550 fra halvfjerserne.

Jan

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 18-05-08 19:25

"Jan" <glemdet@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> til din model.
> De ældste Honda modeller jeg har set til er CB500/550 fra halvfjerserne.

Tak!
Dem havde jeg også fundet, men de har tilsyneladende ikke, som du skriver,
de universelle Jama/Marshall som man kan se i netkataloget fra Holland.
Kommer nok ikke videre før jeg kan ringe og snakke med nogen.
vh
Henrik

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 18-05-08 19:43

"Henrik Damgaard" <hhd@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> de universelle Jama/Marshall som man kan se i netkataloget fra Holland.
> Kommer nok ikke videre før jeg kan ringe og snakke med nogen.
Nå!!
Nu har jeg sgu skrevet direkte til Laser_Jama i Holland.
Så ser vi hvad de skriver.
mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 20:11

> Nå!!
> Nu har jeg sgu skrevet direkte til Laser_Jama i Holland.
> Så ser vi hvad de skriver.

Hvorfor ikke ringe til Masi Import, Pernille der har det firma er bestemt
sød til at hjælpe med div. selvom det ikke lige er på hendes side.
Hun sælger godt nok ikke til private, men kan henvise til den nærmeste for
dig.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 19-05-08 06:18

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i meddelelsen

> sød til at hjælpe med div. selvom det ikke lige er på hendes side.
> Hun sælger godt nok ikke til private, men kan henvise til den nærmeste for
> dig.
>
> Hej Flemming..
Det vil jeg så også prøve.
Tak for hjælpen.