Hej
I
www.kinojserklubben.dk, har MC4you i Fredensborg et endog MEGET godt ry,
og normalt er de meget flinke at handle med.
Det har altid været sådan, at serviceintervallerne selvfølgelig skal
overholdes for at garantien gælder (gælder vist alle MC - uanset hvor de er
købt).
Men du må gerne have fået lavet servicen andre steder, bare der er
dokumentation for hvad der er lavet.
At benzinmåleren er gået i stykker er ikke så sjældent på en Lifan, men den
koster da kun nogle få hundrede kroner, og er det i garantiperioden, er du
den første jeg hører om, der ikke bare har fået en ny monteret.
At de ikke er til at komme i kontakt med, lyder mere end underligt. Jeg har
aldrig oplevet det, og sender man en mail, plejer de også at ringe tilbage.
Men kik ind på klubben hjemmeside. Hvis garantien alligevel er bortfaldet,
kunne det jo være, at du selv skulle servicere den fremover.
Det er
faktisk ret simpelt at skifte olie og justere ventiler.
hilsen
Kim Olsen
kinøjserklubmedlem nr. 107
www.kims.pahn.dk
<jmehansen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:361bcaa6-e1a8-4216-95ab-1aefbd61427e@f63g2000hsf.googlegroups.com...
Jeg kommer lige fra service i Fredensborg, og har fået en regning på
3000 kr. Forretningen siger garatien bortfalder hvis service
intervaller ikke overholdes. Det er vist ny procedure det stod der
ikke på deres hjemmeside da jeg købte min Lifan 250. Men da de er
svære at komme i kontakt med bla. med opkald gennem det meste af
december har min motorcykel kørt 3700 km i stedet for 2500 km. Da jeg
fik kontakt i slutningen af April var der 17 dages ventetid på
service(motorcyklen havde kørt 2000 km på dette tidspunkt). Jeg har
betalt for et nyt speedometer som gik i stykker på hjemturen en ny
benzinmåler og en helt ny støttefod som de bare har givet en
svejseklat. Min motorcykel kan ikke holde tomgangen og det kan den
stadig ikke efter 2 service.
boblevand