beach and bikes
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 12-05-08 10:03

Hej NG

Kender nogen her til ovennævnte arrengement, det skulle foregå i sverige,
26-27/Juli

Mange hilsner

Charlotte

Fra : René

Dato : 12-05-08 10:37

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Kender nogen her til ovennævnte arrengement, det skulle foregå i sverige,
> [...]
hvis det er ved Hissing island i Sverige, så gør jeg var der siste år og
skal derop igen i år, det kan jeg kun anbefale god teltplads, gode
bade/toiletforhold, god mad, gode bands, og en masse mc mennesker, et
rigtigt hyggeligt sted.

Biker hilsen René Rasmussen

Fra : Leif

Dato : 12-05-08 14:37

"René" <rlr@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skal derop igen i år, det kan jeg kun anbefale god teltplads, gode
> bade/toiletforhold, god mad, gode bands, og en masse mc mennesker, et

Her er et link til nogen der har været der:
http://www.jarngrisenmc.se/XHissingIslandsommarfestmm2006.htm

Fandt ikke lige et direkte...
/Leif

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 13:51

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4828079a$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Kender nogen her til ovennævnte arrengement, det skulle foregå i sverige,
> 26-27/Juli

Hvor har du læst om det, har googlet og været på SMC (svenske DMC) og kan
ikke finde noget på den 26-27 juli??

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : René

Dato : 12-05-08 14:38

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelse news:4828079a$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvor har du læst om det, har googlet og været på SMC (svenske DMC) og kan

se her http://www.hisingislandmc.com/index2.htm og så under kalender/agenda

Biker hilsen René

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 18:03

"René" <rlr@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> se her http://www.hisingislandmc.com/index2.htm og så under
> kalender/agenda

Tak for linket, men det er da vist ikke for mig mere, jeg har Kawasaki og
Ducati nu og ikke HD at køre på mere :-|

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : René

Dato : 12-05-08 18:18

> [...]
> Flemming Disc
> www.discteknik.dk
>øhh ??? der er der da ingen steder nævnt noget om at man skal
køre HD, der kommer masser af andre mærker .
Biker hilsen René

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 18:52

> køre HD, der kommer masser af andre mærker .

Næ, men der er udelukkende HD reklamer, såååå!
Bestemt ikke fordi jeg har noget imod HD køre, men hvis man er den eneste
ikke HD køre, sååå

--

Venlig hilsen
Flemming Disc