Taske til bagsæde
Fra : Niels Stoltze

Dato : 11-05-08 00:06

Jeg er på udkig efter en mindre taske til bagsædet.. Vil helst ikke have til
tanken..
Er vigtigt at den meget nemt kan gøres fast på en GSX 750F
Har i forvejen Givi E41 tasker med Quick-lock, men synes ligesom det er for
stort til en lang tur på en dag eller en enkelt overnatning..

Har set mig lidt lun på en Rearbag fra bags-connection
http://www.bags-connection.com/hecktaschen/4_Rearbag.html

Enkel, simpel, tilpas rummelig til en overnatning.. Ser den ud til.. Og
vandtæt..

Men er der nogen der kender til andre steder end Bike-and-parts i Ålborg som
har bags-connection i deres sortiment..?

Og er der nogle som har andre forslag end denne taske...?

/Stoltze

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-05-08 07:23

> Og er der nogle som har andre forslag end denne taske...?

jeps, har denne her fra louis:
http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025377

den har jeg været glad for, holder godt, og der er indbygget regnjakke i den

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Niels Stoltze

Dato : 11-05-08 21:09

"Thomas Jensen" skrev...
> jeps, har denne her fra louis:
> http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025377

Hmm.. Den ser også fin ud.. Men den hedder max 20L... Det bliver til noget
der ligner en hjelm når den er hævet..?

Den anden er på 25L, og kan udvides til 38L..

Hvor meget kan du have med i den..? Noget skiftetøj, toiletsager etc..? En
du ved om man kan se i DK..?

/Stoltze

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 12-05-08 13:30

"Niels Stoltze" <niels-xyz@stoltzemail-xyz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den anden er på 25L, og kan udvides til 38L..
>
> Hvor meget kan du have med i den..? Noget skiftetøj, toiletsager

Prøv ar ringe til Anne Grethe
http://www.mors-bikes.dk/

Hun fører tøj fra Vanucci, og jeg mener også hun har nogle af deres
Tasker.

Michael D