R1 - Hvor hurtig er den
Fra : OZ3BTO

Dato : 10-05-08 23:09

I går nat kom cruisende på motor vejen (Cruise = ikke under 150kmt)
Hvor jeg så bliver overhalet af en R1. Ja det lignede det ihvertfald ..
Tænkte at når han kunne køre stærkere så kunne jeg også

Slap samtlige 185hk løs og fulgte efter ham.. kom op på 200kmt hvor efter
han forsvandt ret hurtig.. Ja så slet ikke mere til ham

Så var det jeg blev nysgerrig hvor hurtig render såen en R1 i std. trim ?

Erik

Fra : Jan

Dato : 10-05-08 23:33

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han forsvandt ret hurtig.. Ja så slet ikke mere til ham
>

> Så var det jeg blev nysgerrig hvor hurtig render såen en R1 i std. trim ?

Med 180/189hk m/ram air løber den nok ikke meget stærkere end din ?

Fra : OZ3BTO

Dato : 11-05-08 00:44

"Jan" <glemdet@mail.com> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Med 180/189hk m/ram air løber den nok ikke meget stærkere end din ?

Ja glemte nok at nævne at jeg kørte i bil

Fra : Per

Dato : 11-05-08 09:24

OZ3BTO wrote:
> [...]
> efter han forsvandt ret hurtig.. Ja så slet ikke mere til ham
>

> Så var det jeg blev nysgerrig hvor hurtig render såen en R1 i std.

Den kører omkring 270-280 ægte km/t, så ingen alm. biler kan følge med her

/Per

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-05-08 09:33

> [...]
> han forsvandt ret hurtig.. Ja så slet ikke mere til ham
>

> Så var det jeg blev nysgerrig hvor hurtig render såen en R1 i std. trim ?

2005 modellen er opgivet til 288km/t, og måske er der sket lidt siden da..
så et bud på er omkring 290-300km/t.

Du fanger heller ALDRIG en som kommer udenom dig med 250+, hvis du kun kører
omkring 150. Han er væk før du er oppe at køre samme hastighed som ham :)

Mvh Anders

Fra : OZ3BTO

Dato : 11-05-08 13:10

"Anders Houmark" <sunsitenews@fjerndette.andersh.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kører
> omkring 150. Han er væk før du er oppe at køre samme hastighed som ham :)

Han kørte under 200kmt da jeg røg efter ham .. Det var da han opdagede der
var en bil efter ham at den blev skudt af

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 11-05-08 06:25

On May 11, 2:09 pm, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:

> Han kørte under 200kmt da jeg røg efter ham .. Det var da han opdagede der
> var en bil efter ham at den blev skudt af

Du må sgu' da ikke ligge og give folk sådan nogle chock. Den stakkels
R1 pilot har vel troede det var politiet :)

--

// brian

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 14-05-08 20:33

>Du må sgu' da ikke ligge og give folk sådan nogle chock. Den stakkels
>R1 pilot har vel troede det var politiet :)

Haha, ja det var også lige min tanke :D

/Sjang