FZR uden baglys på Hillerødmotorvejen i
Fra : Torben Scheel

Dato : 05-05-08 09:22

Jeg overhalede en gut på en fin blå(?) FZR - ingen baglys. Og tågen var
meget tæt på det tidspunkt. Han kom fra tilkørslen ved Allerød kl. ca.
7:30 - jeg håber at han forstod fagterne rigtigt da jeg slukkede og
tændte lyset og pegede på min røv

Han overlevede helt ud i sollyset, men hvis du kender ham så prik ham
lige.. det var _ikke_ forsvarligt i morges.. mine briller duggede. På
begge sider. Og mit visir duggede på ydersiden. Møgvejr.

--
vh
Torben - FJ1100

Fra : Gert Schlæger

Dato : 06-05-08 06:34

Torben Scheel wrote:

... det var _ikke_ forsvarligt i morges.. mine briller duggede. På
begge sider.

Men du kørte alligevel ?

Mch Schlæger

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-08 07:09

Gert Schlæger wrote:
> Torben Scheel wrote:
>
> .. det var _ikke_ forsvarligt i morges.. mine briller duggede. På begge
> sider.
> Men du kørte alligevel ?

Når farten var høj nok forsvandt duggen. Det var da jeg nåede 120 på
midterstriben klarede det op og jeg fik øje på Pelle Haleløs - for
pokker man bliver forskrækket

--
vh
Torben

Fra : Gert Schlæger

Dato : 06-05-08 07:32

Torben Scheel wrote:

> Når farten var høj nok forsvandt duggen. Det var da jeg nåede 120 på
> midterstriben klarede det op og jeg fik øje på Pelle Haleløs - for
> pokker man bliver forskrækket

Det kan han simpelthen ikke være bekendt !

Mcsh Schlæger
(betyder MCSolskinsHilsen)