Man stikker squ ikke af..
Fra : Carsten

Dato : 03-05-08 20:33

...fra en skade man har lavet !!

Var på Samsø her i Kr. himmelfart dagene og på vej hjem med færgen blev 5-6
motorcykler parkeret rundt om min bil. 2 af dem måtte endda stilles på tværs
bag bilen for at bro-klappen kunne lukke. Da vi skal af igen kører bilerne
af færgen een række af gangen. De MC'er som stod i rigtig retning kørte
selvsagt med i køen ud. Ham der holdte lige bag mig havde dog ikke tid til
at vente på at det blev vores rækkes tur så han begynder at manøvrere rundt
bag mig, og da han er næsten "fri" og kan komme ud så rammer han mig bagpå.
Der lyder et klart smeld og han kigger selv lige bagud og konstatere han har
ramt. Jeg når lige at åbne sideruden og råbe "du venter lige på mig udenfor
færgen" til ham. Han nikker og kører derefter ud. Der går endnu 1-2 minutter
inden min række kører ud og så spejder jeg ellers forgæves på haven efter
"skadevolder". Han er kørt !!!!

Skaden begrænser sig til at være min højre baglygte. Der er en stjerne der
hvor han har ramt og en revne op igennem resten af lygten. Jeg har haft
lygten af og den er limet sammen så det er hele lygten der skal skiftes. Med
kendskab til org. reservedeles pris så skal den nok komme til at stå mig i
en tusse

Nå, men hvis nogen af jer kender en 5-6 MC'ere som var på Samsø i weekenden
(samlet flok) så sig venligst til. Der var en pige på en rød VFR 750, en fyr
på en blackbird, to andre sports hondaer (vistnok et fejeblad og en cbr
600). Skadevolders MC var dog chopper lignende - muligvis en stor virago
eller måske en marauder.

Hilsen
Carsten

Fra : kent

Dato : 03-05-08 21:07

Fedt...
...håber du får fat på fyren, men desværre benægter han nok.

Check om færgeselskabet ikke har video-overvågning på dækket.

.....og NEJ, - man stikker sgu ikke bare af.

Kent