STørste mc tøj
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 02-05-08 23:41

Som emnet siger - hvor er den største mc tøj forhandler på sjælland?

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 03-05-08 02:48

On May 3, 12:41 am, Jimmy Damsgård <use...@jaydee.dk> wrote:
> Som emnet siger - hvor er den største mc tøj forhandler på sjælland?

Ikke sikker på om de er den største, men Enghave Motor har en lige så
stor udstilling med tøj (Frank Thomas, Rukka m.m) som de har mc'ere.
Og de har rigtig mange mc'ere... Jeg købte selv hjem derinde og var
super tilfreds med udvalget og ikke mindst betjeningen. De vidste
faktisk noget om varen, hvilket jo ikke er helt normalt i detailhandel
i dag.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-05-08 10:03

"Jimmy Damsgård" <usenet@jaydee.dk> skrev i en meddelelse
> Som emnet siger - hvor er den største mc tøj forhandler på sjælland?

Mchuset i Malmø. www.mchuset.se

mvh
Bendt

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-05-08 07:58

Bendt Rasmussen wrote:

> Mchuset i Malmø.

Det var spændende. Jeg troede vores Jens'er havde travlt i Afghanistan, men
de har åbenbart også lige kunnet få tid til en rask lille erobringskrig i
det tidligere svenske. Flot gået.

Danmark til Ejderen !!!

/jim

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-05-08 20:14

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> men de har åbenbart også lige kunnet få tid til en rask lille
> erobringskrig i det tidligere svenske. Flot gået.

Tjaa - med Øresundsbroen kan man hurtigt komme til Malmø og priserne derovre
kan betale bro-afgiften.

Køb et 10 turskort, så slipper man noget billigere og det er ikke
personligt.

mvh
Bendt